Jag hatar dig

Jag HATAR dig för vad du har gjort!! Fyfan, så grymt förbannad just nu..
Alla bara sårar & sårar, är det vad livet går ut på? Att gråta & känna att man bara vill dö 24/7? Seriöst, jag orkar inte med skiten mer! Alla tårar är borta, allting är borta.. eftersom jag blivit sårad så många gånger. Jag känner seriöst ingenting längre.. Jag hatar er alla, för vad ni har gjort! & förr eller senare kommer jag skratta åt er! Det är NI som förlorat, inte jag. FUCKING IDIOTER, hoppas ni mår riktigt jävla dåligt resten av erat liv. FUCK OFF!!!

Shit, jag är bara så äckligt förbannad just nu! förlåt för alla fula ord! :(

My heart is aching, and i can't breathe.. it's all because of you stupid fuckers!
/Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

skit i allihopa de är ALLA samma idioter, you can do it! :) <3

2009-11-20 @ 17:48:16
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0