Trött idag "/

Gud så trött jag var idag när jag vaknade. Blev i alla fall skolan från 9.25 till 16.20 :S Slutade så sent, eftersom vi kopierade de bilder vi hade tagit på fotokursen, & det tog TID, haha! Men kul som bara den var det i alla fall. & jag är jättenöjd med den bilden jag tog på lilla Frida. Så nu ska den få sitta uppe i mitt nya rum, hihi ^^, Imorgon har vi svenskaprov, & jag känner att jag kan typ hälften. Alltså jag orkar inte plugga "/ Usch å fy!

Något positivt som jag längtar till imorgon är att efter skolan blir det KINAMAT & SHOPPING!
Nicklas, Frida & Mikaela följer då med.. sen blir det väl säkert någon/några fler, Maddish kanske, hihi :) & så får jag ju självklart inte glömma..BADMINTON! ♥

Nej nu måste jag seriöst plugga!
/MoahSalo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0