Seg tisdag

Började kl 8.00 imorse, med Fotokurs, vilket var riktigt roligt! :) Sen rullade väl dagen på som vanligt. Slutade i alla fall 14.25. När jag kom hem satt jag mig vid datorn ett tag, sen skrev jag de dumma svenska frågorna om antiken, som vi har prov i på fredag! Alltså jag fattar inte att vi ska behöva veta sånt, haha! Bara så sjukt onödigt tycker jag. Men jag har fortfarande lite kvar som ska göras, fast det orkar jag inte med just nu.. Så det tar jag tag i imorgon.

Redigerade I Photoshop på mina soewta kaninpluppar, & såhär blev resultatet.

åh gu så söta dom är. älskiii ♥ ^^,

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh tjockisar <3

2009-10-01 @ 09:00:59
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0