Stallet & pizzakväll :)

Nu ska jag precis dra mig till min älskade Karmel. Blir inte att rida idag, men ska i alla fall hälsa på honom. På lördag blir det däremot ridning. :) Sen när jag varit i stallet ska jag & hämta upp Mikaela. Vi ska hem till mig & Panta. Så vi får pengar till pizza som vi ska käka ikväll i Torsång, tillsammans med Nicklis. :D Haha, roligt med pizza på en onsdag, men struntsamma! Skolan i övrigt gick bra idag, jag jobbade faktist hur bra som helst på matten & det känns mycket lättare nu. Det mesta rullar på bättre än vanligt tycker jag, vilket är toppen. Kanske är det för att vi snart flyttar in i huset, hihi ^^ Det enda som kommer bli negativt med denna helg, är att jag måste gå upp kl 7.00 på lördag. För jag & Mikaela ska hjälpa till att flytta. Det är typ flyttpanik denna helg, så kommer ha fullt upp. På fredag har jag Badminton igen, vilket SUPERGILLAS! Det blir även att spela igen på söndag, wiho! :* Kärlek på det alltså, thihi.. Nej nu ska jag byta kläder så jag kommer iväg någongång. ;) Btw, det är kallt ute... inte bra! "/

6 months today.. time flies so fast, when you enjoy life ♥
/MoahSalo

Kommentarer
Postat av: Mikaela

KÄRLEK PÅ BADMINOTN GAH :D:D:D:D:D: <33333333333

2009-10-01 @ 09:00:39
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0