Helg :D

           Moa Salo

Testade självutlösaren på kameran idag, som jag lånat hem från skolan för att kunna fota de uppgifter som behövs till kursen. :] Idag är det äntligen fredag, vilket betyder HELG! :D Konstigt nog så har veckan gått extremt fort, & jag fattar inte varför, men najs är det! Jag har faktiskt inte så värst mkt planerat i helgen, mer än att jag ska till ikea med mor & far på söndag för att kika lite på prylar till mitt nya rum. Annars blir det väl mest chillande denna helg, vilket kan vara skönt det också, eftersom jag alltid är i farten. Får se om jag ska umgås med Vella imorgon också, det blir skoj i så fall! Jag längtar så sjukt mkt på att få åka slalom nu, men det har inte blivit av på hela vintern. :/ Måste verkligen försöka ta mig till backen en dag & åka lite. :D På torsdag är det gymnasiefest & jag är GRYMT taggad, då jädrans smäller det, hihi! :'D Plagget som jag har på mig på fotot ska jag ha på festen, fast svart linne istället för vitt. Sen skippar jag nog halsbandet tror jag. Hoppas på att det blir en otroligt lyckad & rolig kväll! Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Ska fortsätta lyssna på musik & njuta av att det äntligen är weekend! ;D

PUSSHEJS <3


Kommentarer
Postat av: mars

even if i don't understand a thing here moa ;P ur blog's nice => keep it going...

2010-01-30 @ 04:14:23
Postat av: mars

even if i don't understand a thing here moa ;P ur blog's nice => keep it going...



mars

2010-01-30 @ 04:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0